دانشگاه ناپل شرقی

دانشگاه ناپل شرقی

دانشگاه ناپل شرقی “L’Orientale” موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در منطقه شهری شهر بزرگ ناپل واقع شده است. دانشگاه ناپل شرقی قدیمی ترین مدرسه سینولوژی و مطالعات شرقی در اروپا است و دارای سنت محکمی در زمینه زبان ، مطالعات فرهنگی و اجتماعی اعم از باستان و مدرن است که مربوط به اروپا ، آسیا ، آفریقا و قاره آمریکا است. از همان آغاز(در سال 1732),دانشگاه ناپل شرقی خود را به عنوان مرکزی برای یادگیری و تحقیق قرار داده است که هدف آن تمرکز بر شباهت ها و اختلافات بین فرهنگ های مختلف است. اما هنگامی که ما شروع به بررسی تفاوت ها می کنیم ، به خودمان نیز نگاهی دقیق می بینیم. این یک تمرین فکری است که در عین حال به یک معنوی تبدیل می شود. مطالعه مردم و فرهنگ ها ، روابط و اختلافات آنها بیش از هر چیز روش سؤال از این است که ما چه کسی هستیم یا چه کسی هستیم. موسسه آموزش عالی دانشگاه ناپل دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی به طور رسمی شناخته شده مانند مدرک لیسانس ، مدارک کارشناسی ارشد ، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی.

دانشگاه امروزه دارای یک چشم انداز بسیار اصلی است و تجربیات فکری و دانش علمی را به دانشجویان ارائه می دهد که اساساً به آنها این امکان را می دهد تا با افراد و فرهنگ های متفاوت از خودشان آشنا شوند و با آنها تعامل و ارتباط برقرار کنند. تحصیلات ارائه شده همچنین به معنای ورود مؤثر به یک بازار کار در حال تکامل سریع و ‍دریچه ای بر جهان است. بنابراین ، جایی که زبان و فرهنگ و دانش با هم تداخل دارند و در هم می آمیزند و سرانجام در رشته های دوگانه تدریس و تحقیق می آمیزند.

امروز در دنیایی که مردم با زبان ها ، فرهنگ ها ، مذاهب و مکاتب فکری بیشمار ، اشکال هنری ، نگرش های اخلاقی و آداب و رسوم به هم نزدیکتر می شوند ، دانشگاه ناپل گرفتار این خواسته نخواهد شد زیرا همیشه درگیر در بین المللی شدید فرهنگی بوده است. روابط و همیشه در بسیاری از کشورهای مختلف با دانشگاه ها همکاری داشته است. بنابراین ، “اورینتیل” قادر است دانش آموزان خود را آموزش و پرورش متناسب با خواسته های دنیای امروز تضمین کند. انتخاب این دانشگاه برای متقاضیان تحصیل در ایتالیا یک انتخاب مناسب است.

همچنین بخوانید: دانشگاه مطالعات فورو ایتالیکو رم

رتبه بندی دانشگاه ناپل شرقی

رتبه دانشگاه دانشگاه ناپل شرقی بدون شک یکی از معتبرترین دانشگاه های ایتالیا است که با راحتی در میان 40 دانشگاه برتر این کشور قرار دارد. دانشگاه ناپل شرقی با توجه به رتبه بندی های بین المللی ، جایزه خود را در 5٪ برتر دانشگاه های جهان کسب کرده است.

رتبه بندی جهانی1969
رتبه بندی کشور39

اطلاعات دانشگاه ناپل شرقی

کشورایتالیا
شهرناپل
لیسانس (بیگانگان)849 یورو در سال.
استاد (بیگانگان)849 یورو در سال.
لیسانس (شهروندان)849 یورو در سال.
استاد (شهروندان)849 یورو در سال.
هزینه زندگی445-881 دلار یورو / ماه.
وب سایت رسمیwww.unior.it

 

نوع مالیغیرانتفاعی
نوع سازمانعمومی
ایجاد1732
اختصاریکی
دانش آموزان14,999
دینهیچ یک
تقویم تحصیلیترم
پذیرشبراساس امتحانات ورودی
محدودیت جنسیتیبدون محدودیت
نوع پردیسشهری
کمک مالیدر دسترس
برنامه های تبادلدر دسترس
کتابخانهدر دسترس

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه ناپل شرقی

  1. ترجمه ریزنمرات
  2. ترجمه مدرک دیپلم و پیشدانشگاهی
  3. انگیزهنامه (SOP)
  4. رزومه تحصیلی (CV)
  5. مدرک زبان (انگلیسی یا ایتالیایی)

وبسایت دانشگاه: www.unior.it

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *