دانشگاه مطالعات ساساری

دانشگاه ساساری

دانشگاه ساساری ( یونیس) یک دانشگاه دولتی ایتالیا است که در سال 1617 متولد شد ، پس از آنكه پادشاه فیلیپ سوم اساسنامه را صادر كرد.آلیسیو فنتانا ، که در سال 1558 برای تأسیس دانشکده مطالعاتی دارایی خود را به شهرداری واگذار کرد ، اولین مؤسس بود . پس از آن ، آنتونیو کانوپلو وجود داشت که کلاس های جدید دانشگاه و کمکهای مالی زیادی را به دانشگاه وقف کرد.در سال 1765 دانشکده های فلسفه و هنر ، الهیات ، فقه و پزشکی شناخته شدند. پس از مبادله فرهنگی ، معلمان پییدونت پیوند داده شدند و دانشگاه را به سمت فرهنگ اروپایی شروع کردند و تحقیقات علمی را گسترش دادند.در ابتدای قرن بیستم ، این دانشگاه با معرفی فرهنگ پوزیتیویستی در حوزه پزشکی ، علم و حقوق ، تخریب فرهنگی جدیدی را تجربه کرد. در سه سال اول قرن بیستم دانشکده های جدید داروسازی و دامپزشکی تأسیس شد و در سال 1950 دانشکده کشاورزی پایه های احیای اقتصادی و اجتماعی ساردینیا را پایه گذاری کرد.

دانشگاه ساساری ایتالیا در بیش از چهار پردیس برگزار شده است که یکی از اصلی آنها در ساساری ، شهر اصلی ساردینیا شمالی است. این محوطه دانشگاه در تپه هایی مشرف به آب متصل به سواحل شمالی ساردینیا با ساحل جنوبی کرزیکا واقع شده است. به دلیل ارتفاع از آب و هوای معتدل در تمام طول سال نیز بهره مند است.

سه پردیس دیگر ، اولبیا ، نوورو و اورستانو ، خارج از شهر هستند. اولبیا ، شهر اصلی بندر صنعتی ساردینیا در شمال ، بخشی از وزارت تجارت و اقتصاد را در خود جای داده است و با تمرکز روی موضوعات مرتبط با گردشگری قرار دارد. شهر نوورو ، در مرکز جزیره توسط پارک ملی اروزی و گنارژنتو ، دوره های دپارتمان های بخش کشاورزی ، حقوق و پزشکی را در خود جای داده است. شهر اوریستانو در غرب دارای دو دوره از وزارت کشاورزی ، با تمرکز بر فناوری مواد غذایی و علوم شراب است.

تحصیل در ایتالیا یک انتخاب مناسب برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور است.

هر یک از 13 بخش دانشگاه ساساری برنامه هایی را در سالها ارائه می دهند که به دو اصطلاح تقسیم می شوند. مرکز زبان دانشگاه دوره های رایگان زبان و فرهنگ ایتالیایی را برای دانشجویان بین المللی برگزار می کند که در طول سال تحصیلی در مقطع ابتدایی و متوسط انجام می شود. دوره های فشرده درست قبل از شروع هر ترم ، در ماه سپتامبر و فوریه برگزار می شود.در نزدیک به 500 سال تاریخ، دانشگاه ساساری ایتالیا فارغ التحصیلان برجسته بسیاری از جمله چندین سیاستمدار و نویسنده برجسته را داشته است. سباستینو ساتا ، مشهورترین شاعر ساردی فارغ التحصیل رشته حقوق در UNISS است ، همانطور که رمان نویس Salvatore Satta نیز انجام داد. نخست وزیر و رئیس جمهور هشتم ایتالیا ، Francesco Cossiga ، هنگامی که تنها 19 سال داشت در دانشگاه UNISS فارغ التحصیل شد.

همچنین بخوانید: دانشگاه توسکیا

زیر ساخت دانشگاه ساساری

دانشگاه ساساری دارای یک کتابخانه اختصاصی است. خوابگاههای پردیس که بنا به درخواست در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. دانشگاه ساساری بخشی از معدود انجمن هایی مانند – انجمن دانشگاه های اروپایی (EUA) ، انجمن دانشگاه های بین المللی (IAU) ، EMUNI ، Xarxa Vives ، UniMed ، Red Europea de los Territorios Corcheros (Retecork) است. امروزه دانشگاه ساساری مقاطع تحصیلی متعدد در مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می دهد.میزبان بیش از 650 محقق و استاد در بین 13 بخش ، 22 کتابخانه ، و بیش از 40 مؤسسه و مراکز تحقیقاتی – بیش از 15000 دانشجو که در دانشگاه ساساری ثبت نام کرده اند و حدود 600 نفر در حال گذراندن یک دوره تحصیل یا آموزش در سایر دانشگاه ها وموسسات اروپایی هستند .بیش از 100 استاد بازدید کننده هر سال در دانشگاه ساساری تدریس می کنند – تعداد دانشجویان ورودی اراسموس از سایر دانشگاه های اروپایی به طور مداوم در حال افزایش است و دانشگاه ساساری با بیش از 200 دانشگاه شرکت کننده در برنامه اراموس توافق نامه مبادله تعاونی برقرار کرده است.

اطلاعات کلی دانشگاه مطالعات ساساری

کشورایتالیا
شهرساساری
لیسانس (بیگانگان)849 یورو در سال.
استاد (بیگانگان)849 یورو در سال.
لیسانس (شهروندان)849 یورو در سال.
استاد (شهروندان)2،123 یورو در سال.
هزینه زندگی564-1،138 دلار یورو / ماه.

 

نوع مالیغیرانتفاعی
نوع سازمانعمومی
ایجاد1562
اختصارUniSS
معلمان699
دانش آموزان14,999
دینهیچ یک
تقویم تحصیلیمداوم
پذیرشبراساس امتحانات ورودی
محدودیت جنسیتیبدون محدودیت
نوع پردیسشهری
مسکندر دسترس
کمک مالیدر دسترس
برنامه های تبادلدر دسترس
کتابخانهدر دسترس

رتبه بندی دانشگاه مطالعات ساساری

رتبه بندی جهانی601تا800
رتبه بندی کشور46

دانشکده های دانشگاه ساساری

  • دانشکده کشاورزی
  • دانشکده معماری
  • دانشکده هنر
  • دانشکده اقتصاد و تجارت
  • دانشکده زبان و ادبیات خارجی
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده ریاضی، فیزیک و علوم طبیعی
  • دانشکده پزشکی و جراحی
  • دانشکده علوم سیاسی
  • دانشکده داروسازی
  • دانشکده دامپزشکی

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه ساساری

1.ترجمه ریزنمرات

  1. ترجمه مدرک دیپلم و پیشدانشگاهی
  2. انگیزهنامه (SOP)
  3. رزومه تحصیلی (CV)
  4. مدرک زبان (انگلیسی یا ایتالیایی)

وبسایت دانشگاه ساساری; www.uniss.it

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *