دانشگاه پلی تکنیک مارچه

دانشگاه پلی تکنیک مارچه

درباره دانشگاه پلی تکنیک مارچه

پلی تکنیک مارچه که در سال 1969 تأسیس شد ، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در منطقه کلانشهر شهر آنکونا با 50،000 تا 249999 نفر جمعیت واقع شده است. این موسسه همچنین دارای مراکز دانشگاهی در مناطق زیر است: Ascoli Piceno ، Macerata ، Pesaro. معتبر یا رسماً توسط وزارت آموزش ، دانشگاه و تحقیقات ، ایتالیا رسمیت شناخته شده.

دانشگاه پلی تکنیک مارچه دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت دیپلم های آموزش عالی بطور رسمی شناخته شده از قبیل مدرک کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه های مختلف تحصیلی می شود.

برای اطلاعات بیشتر به سطوح و مناطق دانشگاه uniRank مراجعه کنید. این موسسه آموزش عالی سیاست پذیرش اختیاری ندارد. نامزدهای بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

تمرکز دانشگاه پلی تکنیک مارچه عمدتاً فنی و علمی است. وظایف اصلی آن تحقیق علمی و آموزش عالی است که به گونه ای بهم وصل می شوند که آموزش باعث ارتقاء دانش علمی و توسعه سرمایه انسانی می شود.

این دانشگاه با همکاری ملی و بین المللی و مطابق معیارهای مبتنی بر ارزیابی و ارزش گذاری شایستگی ، هرگونه اقدام با هدف دستیابی به کیفیت و کارآیی پژوهش و درس را تشویق می کند.

در زمینه بین المللی ، این دانشگاه انواع همکاری ها را با هدف دستیابی به دانش ، ادغام و غنی سازی غنی فرهنگ ها ، گسترش دانش و تبادل همه بازیگران جامعه دانشگاهی ارتقا می بخشد.

در پنج دانشکده – مهندسی ، پزشکی و جراحی ، اقتصاد ، کشاورزی و علوم – دانشجویان دسترسی رایگان به خدمات و فضاهای گسترده ای برای مطالعه دارند. آزمایشگاه های زبان به دانشجویان این امکان را می دهد تا گواهینامه های شناخته شده بین المللی را دریافت کنند.

سرانجام از وب سایت www.univpm.it می توانید برای بهترین روش های دولت الکترونیکی ، از جمله ثبت نام آنلاین نمرات دریافت شده توسط امتحانات ، استفاده شود.

در حال حاضر حدود 50 دوره (دوره های سطح اول و دوم) در پنج دانشکده فعال و همچنین 35 مدرسه تخصصی ، نه دوره دکترا و کارشناسی ارشد حرفه ای فعالیت می کنند. کادر آموزشی از حدود 700 استاد و محقق تشکیل شده است.

با توجه به این تعداد ، ایجاد روابط خوب و مستقیم با معلمان برای دانش آموزان بسیار آسان است ، در یک محیط آموزشی که بیشتر مورد توجه دانش آموزان است تا معلمان. آزمایشگاه های زبان به دانشجویان این امکان را می دهد تا گواهینامه های شناخته شده بین المللی را دریافت کنند.

سرانجام از وب سایت www.univpm.it می توانید برای بهترین روش های دولت الکترونیکی ، از جمله ثبت نام آنلاین نمرات دریافت شده توسط امتحانات ، استفاده شود. در حال حاضر حدود 50 دوره (دوره های سطح اول و دوم) در پنج دانشکده فعال و همچنین 35 مدرسه تخصصی ، نه دوره دکترا و کارشناسی ارشد حرفه ای فعالیت می کنند. این دانشگاه برای متقاضیان تحصیل در ایتالیا یک انتخاب ایده آل است.

کادر آموزشی از حدود 700 استاد و محقق تشکیل شده است. با توجه به این تعداد ، ایجاد روابط خوب و مستقیم با معلمان برای دانش آموزان بسیار آسان است ، در یک محیط آموزشی که بیشتر مورد توجه دانش آموزان است تا معلمان. آزمایشگاه های زبان به دانشجویان این امکان را می دهد تا گواهینامه های شناخته شده بین المللی را دریافت کنند.

سرانجام از وب سایت www.univpm.it می توانید برای بهترین روش های دولت الکترونیکی ، از جمله ثبت نام آنلاین نمرات دریافت شده توسط امتحانات ، استفاده شود.

در حال حاضر حدود 50 دوره (دوره های سطح اول و دوم) در پنج دانشکده فعال و همچنین 35 مدرسه تخصصی ، نه دوره دکترا و کارشناسی ارشد حرفه ای فعالیت می کنند. کادر آموزشی از حدود 700 استاد و محقق تشکیل شده است.

با توجه به این تعداد ، ایجاد روابط خوب و مستقیم با معلمان برای دانش آموزان بسیار آسان است ، در یک محیط آموزشی که بیشتر مورد توجه دانش آموزان است تا معلمان. در حال حاضر حدود 50 دوره (دوره های سطح اول و دوم) در پنج دانشکده فعال و همچنین 35 مدرسه تخصصی ، نه دوره دکترا و کارشناسی ارشد حرفه ای فعالیت می کنند.

کادر آموزشی از حدود 700 استاد و محقق تشکیل شده است. با توجه به این تعداد ، ایجاد روابط خوب و مستقیم با معلمان برای دانش آموزان بسیار آسان است ، در یک محیط آموزشی که بیشتر روی معلمان تمرکز دارد ، بیشتر از معلمان است.

در حال حاضر حدود 50 دوره (دوره های سطح اول و دوم) در پنج دانشکده فعال و همچنین 35 مدرسه تخصصی ، نه دوره دکترا و کارشناسی ارشد حرفه ای فعالیت می کنند.

کادر آموزشی از حدود 700 استاد و محقق تشکیل شده است. با توجه به این تعداد ، ایجاد روابط خوب و مستقیم با معلمان برای دانش آموزان بسیار آسان است ، در یک محیط آموزشی که بیشتر مورد توجه دانش آموزان است تا معلمان.

همچنین بخوانید: دانشگاه پلی تکنیک تورین

مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش در دانشگاه پلی تکنیک مارچه

  1. پاسپورت
  2. ترجمه ریز نمرات و گواهی پایان تحصیلات
  3. مدرک زبان
  4. مدرک آیلتس یا تافل برای رشته های ارائه شده به زبان انگلیسی
  5. مدرک زبان ایتالیایی برای رشته های ارائه شده به زبان ایتالیایی

سایت اینترنتی;http://www.univpm.it

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *