دانشگاه گوگللیمو مارکونی

دانشگاه گوگللیمو مارکونی

تاریخچه دانشگاه گوگللیمو مارکونی

دانشگاه مارکونی اولین دانشگاه آزاد در ایتالیا است که در تاریخ 1 مارس 2004 با تأیید یک وزیر توسط دولت ایتالیا به رسمیت شناخته شد. دوره های دانشگاه مارکونی توسط MIUR وزارت آموزش ، دانشگاه و تحقیقات به رسمیت شناخته شده و دانشگاه مارکونی به بالاترین استانداردهای کیفیت برنامه و نوآوری پایبند است. شش مدرسه مختلف طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی ارشد ، دکترا و مجوز را ارائه می دهند و فرصت های یادگیری چند رشته ای را ارائه می دهند. ماموریت مدارس این است که دانش آموزان را در مسیر آموزشی خود ، با استفاده از تجربه دانشکده و یک محیط یادگیری مشارکتی که باعث تشویق تفکر انتقادی و مهارت های خلاقانه می شود ، درگیر کند. مدارس مارکونی متعهد به تحقیق و نوآوری هستند و الهام بخش برنامه های بین رشته ای هستند که به چالش های دنیای واقعی و درخواست های شغلی پاسخ می دهند. دانشکده اقتصاد ، دانشکده حقوق ، دانشکده علوم کاربردی و فناوری ، دانشکده هنر ، دانشکده علوم سیاسی دانشکده علوم آموزش و پرورش جامعه علمی مختلف متنوع مارکونا دارای بیش از 14000 دانشجو با 300 عضو هیئت علمی در دوره های مدرک و فارغ التحصیلی است. دانشگاهیان و بیش از 200 متخصص برای تیم مشاوره دانشگاهی ثبت نام کرده اند. پردیس اصلی دانشگاه در رم, پایتخت ایتالیا واقع شده است.

اگر علاقه مند به تحصیل در ایتالیا هستید، تحصیل در این دانشگاه را از دست ندهید.

همچنین بخوانید: دانشگاه کالبریا

رتبه و رنکینگ دانشگاه گوگللیمو مارکونی

رتبه دانشگاه دانشگاه گوگللیمو مارکونی شهرت یک موسسه آموزشی قوی را به دست آورد زیرا در بین 30 دانشگاه برتر ایتالیا قرار دارد. دانشگاه گوگللیمو مارکونی بسیار مشهور است زیرا در 5٪ برتر بهترین دانشگاههای جهان رتبه بالایی دارد.

رتبه بندی جهانی1635
رتبه بندی کشور34

درباره دانشگاه گوگللیمو مارکونی

دانشگاه مارکونی یک دانشگاه در سطح جهانی است که در تحقیقات و نوآوری های مهم بین المللی مشغول فعالیت است. دانشگاه فراتر از مجموعه های سنتی آموزش آکادمیک است و با ادغام راه حل های پیشرفته فن آوری با فعالیت های سنتی مانند سخنرانی ، کارگاه و سمینار ، استفاده از روش های نوین یادگیری را ترویج می کند.

تحقیقات ماركونی از اقتصاد و هنر گرفته تا علوم و فنون كاربردی مطابق با تحولات اجتماعی و پیشرفت. رویکرد ما مبتنی بر توسعه دانش ، مهارت ها و شایستگی های بین رشته ای است که تأکید ویژه ای روی چشم انداز جهانی است. تعهد به تعالی و کیفیت برنامه های ما را الهام می بخشد ، که هدف آنها آماده سازی دانشجویان برای مواجهه با تغییرات جهانی و بکارگیری موفقیت آمیز دانش آکادمیک آنها در موقعیت های واقعی است.

این دانشگاه در تلاش است تا ارزش ها و مأموریت خود را برای رفع نیازهای دانشجویان بین المللی و داخلی به ارمغان آورد ، فرصت های مختلف تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ، برنامه ریزی انعطاف پذیر ، ثبت نام مداوم ، کلاس های آنلاین ، آزمایشگاه های مجازی و شبیه سازی را به آنها ارائه می دهد.

در حال حاضر ،دانشگاه مارکونی بیش از 16000 دانشجو دارد که در برنامه های تحصیلات تکمیلی ، 300 عضو هیئت علمی و یک تیم مشاوره آکادمیک متشکل از بیش از 200 متخصص ثبت نام کرده اند. آزمایشگاه های مجهز از فعالیت های تحقیقاتی ما مانند Marconi Studios ، دفتر تولید ما برای هنرهای سینمایی و رسانه های دیجیتال پشتیبانی می کنند ، جایی که دانشجویان می توانند دانش خود را به کار گیرند و یک تجربه عملی عملی را بدست آورند.

کشورایتالیا
شهرروم
هزینه زندگی616-1،235 دلار یورو / ماه.
وب سایت رسمیwww.unimarconi.it

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه مارکونی

1.ترجمه ریزنمرات

  1. ترجمه مدرک دیپلم و پیشدانشگاهی
  2. انگیزهنامه (SOP)
  3. رزومه تحصیلی (CV)
  4. مدرک زبان (انگلیسی یا ایتالیایی)

وبسایت دانشگاه: www.unimarconi.it

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *