دانشگاه سالنتو (دانشگاه لچه)

دانشگاه سالنتو

در سال 1767 ، یهودیان که در سرزمین اترانتو تدریس را در انحصار خود قرار داده بودند ، توسط فردیناند چهارم هنگامی که او مدارس و کالج هایی را که آنها تأسیس کرده بودند ، بست. این امر منجر به تولد مدارس سلطنتی شد که در آن سازماندهی مدارس به ایالت تغییر یافت و تدریس از یک دکترین مبتنی بر کلیسا به یک آموزه سکولار روشن تر منتقل شد.
در دهه های اول 1800 ، به عنوان یک نتیجه طبیعی از گسترش مدارس و کالج های دولتی ، دانشگاه رویال در سرزمین اترانتو با نتایج ضعیف – تأسیس شد.
در سال 1852 ، پس از یهودیان دوره ای از سرکوب سلسله بوربون ، آکادمی سلطنتی را که مجدداً آن را به کالج لکس تغییر نام دادند ، پس گرفتند . اتحاد ایتالیا به معنای اختلال جدید در تدریس در جنوب بود که شاهد سرکوب تقریباً همه دانشکده ها و قانون های غیرمجاز آموزش عالی بود. این محدودیت ، به وضوح ، آکادمی لچ را نیز تحت تأثیر قرار داد – و تمام پست های تدریس به حالت تعلیق درآمد. در 18 ژوئن 1869,دانشگاه علوم حقوقی تأسیس شد. این کار توسط رکتور ویتالیانو پیزولانته و معاون او لئوناردو استامپاکیا اداره می شد. هرچند که تنها دو سال تلاش کرد.
حتی اگر درخواست شدیدی برای دانشگاه در لچ وجود داشت ، تا سال 1955 که تأسیس کنسرسیوم دانشگاه تأسیس شد ، این وضعیت حل نشد . این مرکز با استان لچ و اکثر شهرهای اطراف احداث انستیتوی تدریس مستقل موسسه خودمختار Magisterium همکاری داشت . Magistero در حالی که منتظر است تا به صورت قانونی به عنوان یک دانشگاه دولتی شناخته شود ، اولین دوره های دانشگاهی خود را آغاز کرد. به رسمیت شناختن حقوقی در سال 1959 رسید که به دانشجویان این اجازه را می داد که مدرک شناخته شده ای کسب کنند. این دانشگاه در سال 1967 به عنوان یک دانشگاه ملی شناخته شدبا موسسه دانشکده علوم فیزیکی ، ریاضی و علوم طبیعی.
در سال 1987 دانشکده اقتصاد و علوم مالی متولد شد ، که اکنون دانشکده اقتصاد و تجارت نامیده می شود. دانشکده مهندسی در سال 1990 تاسیس شد . در سال 1995 برنامه مدرک زبان و ادبیات خارجی به دانشکده زبان تبدیل شد.
در سال 1997 اولین دروس در دانشکده میراث فرهنگی ، به همراه موسسه دانشکده آموزش علوم تربیتی آغاز شد. 1998 نوبت دانشکده حقوق بود و در سال 1997 دانشکده مهندسی دوره های دیپلم در مهندسی لجستیک و تولید را شروع کرد که به رشته مهندسی صنایع تبدیل شد.
دانشکده دوم مهندسی در پردیس دانشگاه برندیسی دانشگاه جوانه زد. در آنجا دانشکده مهندسی صنایع دوره کارشناسی ارشد مهندسی هوافضا را توسعه داد. همچنین ، در سال 2006 در پردیس بریندیزی ، دانشکده علوم اجتماعی ، سیاسی و علوم منطقه ای تأسیس شد.در سپتامبر 2006 دانشگاه لچه به دانشگاه سالنتو تغییر نام یافت تا به پاسخگویی به رشد دانشگاه در سالنتو با اضافه شدن پردیس Brindisi بپردازد.

این دانشگاه برای متقاضیان تحصیل در ایتالیا یک انتخاب مناسب است.

این دانشگاه جوان پویا ، مشتاق گسترش و اثبات خود در سطح ملی و بین المللی است. از سال 1955 ،دانشگاه سالنتو هدف ارتقاء دانش ، مهارت و شایستگی را داشته است و طیف گسترده ای از فرصت های آموزشی را ارائه داده است. از حقوق تا علوم ، اقتصاد ، مهندسی ، علوم انسانی تا مطالعات رسانه ، این دانشگاه مسیرهای دانشگاهی را برای طیف وسیعی از مشاغل و همچنین دوره های تحصیلات تکمیلی و فوق تخصصی و متناسب با نیازهای کار فراهم می کند.

شش دانشکده مرکز هشت گروه – ارائه خدمات و اطلاعات برای دانشجویان و همچنین سی و سه مرکز تحقیقاتی در سراسر منطقه سالنتو.دانشگاه سالنتو طی سالهای اخیر به سرعت رشد کرده و نقش خود را به عنوان سنگ بنای اصلی سیستم فرهنگی و اجتماعی محلی تحکیم و تقویت می کند. همچنین دارای مدرک دکترا است. مدارس مدرسه و تحصیلات تکمیلی میراث فرهنگی و حرفه های حقوقی مدرسه معتبر ISUFI Grandes écoles دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد سطح بالا را برای دانشجویان بورس تحصیلی برای ارتقاء تعالی فراهم می کند.

همچنین بخوانید: دانشگاه مطالعات ساساری

این دانشگاه در شهر لچ واقع شده است. لچه یک شهر مخصوصاً جذاب و بسیار سرزنده است. این منطقه در منطقه ای پنهان شده در تاریخ و سنت ها قرار گرفته و در عین حال مصمم است تا از تغییرات اقتصادی و اجتماعی و توسعه فرهنگی همگام باشد. لچ و منطقه اطراف سالنتو مکانی امن و دوستانه است و دارای زیبایی طبیعی و همچنین ثروت معماری و مردم محلی بسیار مهمان نواز است.

با جمعیتی در حدود 95.000 نفر جمعیت ، شهر اصلی شبه جزیره سالنتو در جنوب شرقی ایتالیااست. این منطقه که از موقعیت جغرافیایی باشکوهی برخوردار است،بین دریای آدریاتیک و یونی واقع شده است و مناظر طبیعی زیادی را ارائه می دهد. به لطف سبک باروک،لچه لقب گرفته است “فلورانس جنوبی”. کلیساه و آثار تاریخی با “سنگ لچ” به رنگ طلایی و زرد و زبر ساخته شده اند.

این موسسه همچنین دارای دفاتر ثانویه در مناطق زیر است: سالنتو. مجاز و شناخته شده توسط وزارت آموزش ، دانشگاه و تحقیقات ایتالیا به رسمیت شناخته شده است.دانشگاه سالنتو (یونیسالنتو) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت دیپلم های آموزش عالی بطور رسمی شناخته شده از قبیل مدرک دانشگاهی ، دکترا در زمینه های مختلف تحصیلی می شود.

دانشکده های دانشگاه سالنتو

  • اقتصاد
  • قانون
  • مهندسی
  • نامه ها و فلسفه ها ، زبان ها و میراث فرهنگی
  • آموزش ، علوم سیاسی و اجتماعی
  • علوم MM. FF NN

اطلاعات دانشکده های دانشگاه سالنتو

کشورایتالیا
شهرلچ
هزینه زندگی564-1،138 دلار / ماه.
وب سایت رسمیwww.unisalento.it

 

رتبه بندی جهانی751تا800
رتبه بندی کشور60

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه سالنتو

1.ترجمه ریزنمرات

  1. ترجمه مدرک دیپلم و پیشدانشگاهی
  2. انگیزهنامه (SOP)
  3. رزومه تحصیلی (CV)
  4. مدرک زبان (انگلیسی یا ایتالیایی)
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *