دانشگاه مدیترانه ای رجیو کالابریا

دانشگاه مدیترانه ای رجیو کالابریا

موسسه معماری دانشگاه رجیو کالابریا که در 6 دسامبر سال 1967 تأسیس شد، بنیانگذار اصلی دانشگاه مدیترانه ای رجیو کالابریا بود. این تأیید با تصویب رئیس جمهور جمهوری در 17 ژوئن 1968، که تولد موسسه معماری دانشگاه آزاد (IUSA) است، مشخص می شود.در سال اول تحصیلی 81 دانشجو در دانشگاه ثبت نام کردند.

این سخنرانی های افتتاحیه در سالن شورای استان رجیو کالابریا برگزار می شود و پس از آن این موسسه با هزینه شهرداری سپس در کتابخانه شهرداری و در آخر در اکتبر 1969 در معبد دلفینو میزبانی می شود. مجمع الجزایر به دستور رئیس جمهور 14 فوریه 1970، دانشگاه معماری آزاد نام خود را از موسسه معماری دانشگاه ایالتی (IUSA) می گیرد.

درباره دانشگاه مدیترانه ای رجیو کالابریا

دانشگاه مدیترانه ای رجیو کالابریا در سال 1982 تأسیس شده است. این دانشگاه یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر رجیو کالابریا با جمعیت 50،000-249999 ساکن در کالابریا واقع شده است.

دانشگاه مدیترانه ای رجیو کالابریا که توسط وزارت آموزش و پرورش، موسسه تحقیقاتی مطرح در ایتالیا است، دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به تحصیلات عالی شناخته شده رسمی مانند مدارک تحصیلی در رشته های مختلف تحصیلی می شود.

تحصیل در این دانشگاه به شما امکان می دهد تا در شهری که در کنار دریا و در نزدیکی کوه ها شسته شده است، زندگی کنید. این شهر با زیبایی فریبنده است، در حالی که هنوز هم از آب و هوای معتدل مدیترانه ای لذت می برد. هزینه زندگی و تحصیل، در مقایسه با سایر دانشگاه های بزرگ اروپا کم است و به شما امکان می دهد دوره ای را که توسط خدمات خاص پشتیبانی می شود، دنبال کنید. اگر علاقه مند به تحصیل در ایتالیا هستید، پیشنهاد می شود دانشگاه مدیترانه ای رجیو کالابریا را از دست ندهید.

دانشگاه مدیترانه ای رجیو کالابریا

همچنین بخوانید: دانشگاه ماچراتا

رتبه بندی دانشگاه رجیو کالابریا

دانشگاه مدیترانه ای رجیو کالابریا موسسه آموزش عالی دولتی ایتالیا در سال 1968 رسماً تأسیس شد. ساختمان اصلی دانشگاه در رجیو کالابریا واقع شده است. این دانشگاه یک موسسه آموزشی معتبر است که در ایتالیا بسیار مورد احترام است ، هر ساله موفق به ورود به صفوف 70 دانشگاه برتر این کشور می شود.

رتبه بندی جهانی4489
رتبه بندی کشور65

بخش های دانشگاه رجیو کالابریا

در سال 2012 اجرای اصلاحات گلمینی با ایجاد شش دپارتمانی که جایگزین 4 دانشکده شده اند، ساختار دانشگاه را دوباره طراحی کرده است:

  1. کشاورزی (AGRARIA)
  2. میراث-معماری-شهرسازی (PAU)
  3. معماری (DARTE)
  4. قانون، اقتصاد و علوم انسانی (DIGIES)
  5. عمران، انرژی، محیط زیست و مهندسی مواد (DICEAM)
  6. مهندسی اطلاعات، زیرساخت ها و انرژی پایدار (DIIES)

زیرساخت دانشگاه رجیو کالابریا
یک کتابخانه در دانشگاه وجود دارد. این دانشگاه عضو انجمن دانشگاهی اروپا (EUA) است.

دانشگاه مدیترانه ای Reggio Calabria که یک دانشگاه در مقیاس متوسط است، بیش از 8 هزار دانشجو را آموزش می دهد. این دانشگاه شرکای بین المللی دارد که به دانشجویان خود اجازه می دهد تا در برنامه های مبادله شرکت کنند.

اطلاعات کلی دانشگاه مدیترانه ای رجیو کالابریا

کشورایتالیا

شهررجیو کالابریا هزینه زندگی 664-1،340 دلار / ماه می باشد و  وب سایت رسمی دانشگاه در لینک قرار داده شده است.

نوع مالیغیرانتفاعی
نوع سازمانعمومی
ایجاد1968
اختصارUNIRC
دانش آموزان8،999
دینهیچ یک
تقویم تحصیلیمداوم
محدودیت جنسیتیبدون محدودیت
برنامه های تبادلدر دسترس
کتابخانهدر دسترس

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه رجیو کالابریا

1.ترجمه ریزنمرات

2. ترجمه مدرک دیپلم و پیشدانشگاهی

3. انگیزهنامه (SOP)

4. رزومه تحصیلی (CV)

5. مدرک زبان (انگلیسی یا ایتالیایی)

وبسایت دانشگاه رجیو کالابریا: www.unirc.it

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *