موسسات مجاز اعزام دانشجو

ویزای تحصیلی اروپا

سالانه متقاضیان زیادی در راستای دستیابی به یک زندگی مطلوب، مسیر تحصیل در خارج از کشور را انتخاب می نمایند. روز به روز بر تعداد متقاضیان تحصیل در خارج افزوده می ‌شود. اعزام دانشجو به خارج از کشور توسط موسسات زیادی انجام می شود که از فاکتورهای مهم این مسیر، اخذ مدرک معتبر از دانشگاه‌ ها یا کالج‌ های مطرح دنیا می باشد.

دانشجویان زیادی به ادامه تحصیل در یک کشور خارجی در مقاطع مختلف می اندیشند که در این بین انتخاب یک موسسه مجاز و برتر دارای اهمیت بسیاری می باشد. در واقع، موسسات مجاز اعزام دانشجو به موسساتی گفته می شود که به دانشجویان و دانش آموزان جهت ادامه تحصیل در خارج از کشور، دریافت ویزای تحصیلی، اخذ پذیرش تحصیلی و… کمک می نمایند. در حال حاضر موسسات زیادی در این زمینه فعالیت دارند. از این رو، در ادامه این مطلب به بیان اطلاعاتی در مورد خدمات موسسات اعزام دانشجو و مزایای این موسسات می پردازیم.

چگونگی اعزام دانشجو به خارج

کسانی که قصد ادامه تحصیل به کشورهای خارجی را دارند ممکن است با سوالاتی از قبیل چگونگی مراحل تحصیل در خارج از کشور، مدارک لازم، هزینه اعزام و… مواجه شوند. چگونگی اعزام دانشجو دارای پیچیدگی ها و سختی هایی می باشد. شرایط و مقررات موجود در کشورهای گوناگون نیز با یکدیگر تفاوت دارد و آشنایی با این شرایط، به صرف زمان زیادی از سوی دانشجویان نیازمند است.

برای نمونه تحصیل در ایتالیا از نظر هزینه با هزینه های تحصیل در انگلستان بسیار متفاوت است. موسسات اعزام دانشجو با بهره گیری از دانش و اطلاعات به روز و آشنایی با شرایط و قوانین کشورهای گوناگون، پروسه این امر را آسان کرده و به آن سرعت می بخشند.

بیشتر بدانید: تحصیل در اروپا

خدمات این موسسات

موسسات اعزام دانشجوی مجاز و معتبر اطلاعات جامعی در مورد روند اقدام به تحصیل در یک کشور دیگر را به دانشجو ارائه می دهند. متقاضیان با مراجعه به این موسسات قادر هستند تا با کارشناسان آن ها ارتباط برقرار کنند و در این میان شرایط متقاضی بررسی می شود. همچنین، به هرگونه ابهام و سوالی که برای دانشجو وجود دارد، پاسخ می دهند.

براساس شرایط دانشجو همچون سن، معدل، مدرک، مقطع تحصیلی و… بهترین گزینه ها را به وی ارائه می دهند. متقاضی از همه راهنمایی های مورد نیاز جهت انتخاب کشور، دانشگاه یا کالج، رشته مورد نظر، شهر محل زندگی، قوانین و شرایط، هزینه های زندگی و دریافت ویزا مطلع می شود. موسسات اعزام دانشجو که مورد تایید وزارت علوم هستند، بهترین گزینه ها را به دانشجویان اعلام می کنند.

موسسات مجاز اعزام دانشجو

مزایای موسسات مجاز اعزام دانشجو

مراجعه به موسسات مجاز اعزام دانشجو دارای مزایای زیادی است و به این علت که موسسات مجاز تحت نظارت می باشند، عملکرد آن ها قانونی است. مزایای استفاده از این موسسات به شرح زیر می باشد:

  • بهره وری از کمک همیشگی یک راهنما
  • عقد قراردادهای قانونی
  • تمامی اطلاعات مربوط به اقدام به تحصیل در کشور مورد نظر را در اختیار شما می گذارند.
  • شما را در یافتن بهترین کشورها و دانشگاه ‌ها برای تحصیل راهنمایی می کنند.
  • آشنایی با قوانین اعزام و تسریع در روند آن
  • در مورد بودجه مالی مورد نیاز تحصیل در خارج از کشور شما را آگاه می سازند.
  • کمک در راستای تکمیل مدارک
  • اخذ پذیرش از بهترین مدارس، کالج ها یا دانشگاه ها
  • شانس بیشتر برای پذیرش
  • عدم نگرانی نسبت به کلاهبرداری و از دست رفتن مبلغ پرداخت شده
  • اطلاع از ددلاین ‌های موردنیاز

مطالب مرتبط: تحصیل رایگان در اروپا

هزینه های این موسسات

یکی از ویژگی های مهم بستن قرارداد با موسسات مجاز اعزام دانشجو، بهره وری از خدمات مختلف بر اساس تعرفه ابلاغی از سوی وزارت علوم یا حتی قیمت های پایین تر می باشد. موسسات غیرمجاز جهت کسب سود بیشتر و نفع شخصی، تعرفه های بیشتر و غیر واقعی ارائه می دهند. موسسات مجاز اعزام دانشجو در راستای حفظ منافع دانشجویان یک گام فراتر گذاشته و هزینه خدمات خود را رقابتی تر و به صرفه تر در نظر می گیرند. در حالیکه تعرفه های موسسات مجاز اعزام دانشجو از سوی وزارت علوم تعیین می شود، موسسات غیرمجاز بر اساس سلیقه خود و در نظر گرفتن سود بسیار زیاد، تعرفه هزینه ها را اعلام می کنند.

مطالب بیشتر: ویزای تحصیلی اروپا 

فرق موسسه مجاز و غیر مجاز برای اعزام دانشجو چیست؟

موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور، آن هایی هستند که تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت دارند و دارای مجوز رسمی جهت ارائه خدمات در زمینه اعزام دانشجو می باشند. در حالی که، موسسات غیرمجاز برای اعزام دانشجو، به موسساتی اطلاق می شود که مجوز رسمی از مراجع مربوطه را ندارند. این موسسات به علت نداشتن مجوز رسمی، ممکن است امکانات و خدمات کمتری با قیمت های بالاتر نسبت به موسسات مجاز ارائه دهند. پیشنهاد ما این است که قبل از عقد قرار داد با هر موسسه، اطلاعات مربوط به آن موسسه را بطور کامل بررسی نمایید. 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *